26. marraskuuta 2016

Pupu, kissa ja valkoinen ihmejuttu

Tänään kuvattiin meidän joulukorttikuvat! Tässä vähän tilannekatsausta kuvaustilanteesta.

Hellouu!
Voi ihanaa kun eilen satoi lunta! Tänään ollaan palattu valkoiseen ihmemaailmaan, joka oli hetken kateissa. Pakkaset hellitti, kaikki suli ja loska tuli. Torstaina 24. päivä oli aamulla pakkasen tuntua, kun kävelimme ystäväni kanssa koululle syömään. Hihi onpa kiva kirjoittaa näin taiteelliseen sävyyn. :D Onneksi nyt saatiin taas lunta! Otsikonkin mukaisesti tämän postauksen kuvat ovat lumikeleiltä, kissa ja pupu mukaan lukien. 

Päivät vierii eteenpäin nopsaa tahtia, sillä aivan kohta alkaa joulukuu! Eilen muistin, kun olimme matkalla kotiin, että eihän minulla ole vieläkään joulukalenteria! Minulla on nyt nimittäin pitkä vklp, koska ma-ke on vapaata, ja torstaina on jo ensimmäinen päivä, joten tulee kiire kalenterin hommaamisessa! :D Pitänee torstaina käydä se ostamassa, toivottavasti löydän sopivan suklaatikalenterin. Se on oikiasti se yksi juttu, joka tekee monien muiden juttujen kanssa joulun, joten pakko saada joulukalenteri! Ostan varmaan vielä viiskymppisenäki kalentereita.. 

Viime postauksestani on kaksi viikkoa, ja tasan viikko sitten tulivat yo-kirjoitusten tulokset. Aamulla kun heräsin mahani tuli oudolla tavalla kipeäksi vähäksi aikaa, ja se johtui varmasti jännityksestä. :`D Perhosten lisäksi masussa lenteli jotain muutakin.. se oli hirveää, kun tiesi, että siellä ne tulokset nyt wilmassa ois.. se tuomio. Vaikka kuinka olin toivonut, että saisin E:n mantsasta, niin sinne se M:ään jäi. Harmittihan se, varsinkin kun luulin, että pisteeni jäivät kauaksi E:stä. Kun sitten katsoin pisterajoja, niin mulla olikin jäänyt vain kahen pisteen päähän E:stä.. Ajattelin, että no ei kauas jääny, ja mulla ois helpompi seuraavalla kerralla saada se E tai jopa L.

Päätin lopulta uusia mantsan, kun tavoitteeni kumminkin oli L, ja tiedän, että mulla ois yhä mahis saada jopa se. Enkusta pääsin läpi, ja se oli sanoisinko aika täpärällä. Hyvä vaan minulle, jolla enkku on se heikoin lenkki. Eli mantsa uusintaan ja kolme muuta ainetta sitten kaveriksi keväällä. Äikkä ei paljoa työtä vaadi, ja mantsastakin osaan jo valmiiksi syksyn lukemisen jäljiltä asioita. Ja mulla on hyvät muistiinpanot siitä. Matikka ja ruotti on ne joita pitää lähtä puurtamaan, innokkain mielin lähden kuitenkin lukemisen pariin! :)


Mukavaa viikonloppua!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti