16. toukokuuta 2015

Small Lambs - video

Hei kaikki!
Olen jo jonkin aikaa ahertanut tämän videon parissa, ja viimein julkaisen sen blogissani! :)
Kuten jo aikaisemmissa postauksissa olen maininnut meille on tullut jälleen pikkuisia lampaita, joita on tällä hetkellä ainakin viisitoista. :) Näiden touhuja on niin mukava seurata ja nämä hupsut tahtovat aina tulla ulos karsinasta seikkailemaan.
Videon laatu taas pikkuisen kärsi, kun siirsin sen vimeoon, jonne tein ihan vasta oman käyttäjätunnukseni. En halua oikein ladata videoitani youtubeen, joten tämä vimeo osoittautui oikein hyväksi, korvaamaan youtuben! :)

Nyt on jälleen tämmöinen kiva pitempi viikonloppu, koska helatorstai ja perjantaikin olivat vapaita! Olen kova jääkiekkofani, joten nytkin olen kovasti seurannut MM-kisoja, mutta oli kyllä tosi harmi, että Leijonat hävisivät eilen Tsekille. :( Hienosti kyllä kuitenkin pelattiin, Rinne oli mahtava maalissa ja mehän voitettiin jopa vankka Venäjä!
Koeviikko alkaa keskiviikkona 20. päivä, joten pitäisi jo yrittää aloittaa lukeminen. Maantietoa olen jo jakson alusta asti harjoitellut, se vain on niin mielenkiintoista, ja aion myös kirjoittaa sen. :) Lisäksi minulla on luettavana psykologiaa ja filosofiaa, tosin filosofiankin kokeeseen saamme muistiinpanot mukaan.
Yritän nyt petrata kokeisiin ja ottaa loppukirin ennen ihanaa kesälomaa. Ei vain millään tunnu siltä, että kesäloma alkaa 2 viikon päästä! Huippua! :D

Tykkään tosiaan kovasti muokkailla videoita ja tulen aina silloin tällöin lisäämään näitä tänne blogin puolelle. MUISTAKAA klikata tuosta HD nappulasta, elikkä katsokaa video Vimeon puolella! :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti